Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У 2018 році Омбудсменом отримано 62 звернення щодо дискримінаційної реклами, за результатами реагування Уповноваженого 4 реклами визнано дискримінаційними, а розповсюджувача оштрафовано.
Про це говорили в Одесі 14 травня під час конференції «Ґендерна рівність у медіа та рекламі: регіональні аспекти та міжнародний досвід», передає «ЗіБ» з посиланням на прес-службу Уповноваженого ВРУ з прав людини.
У 2018 році Омбудсменом отримано 62 звернення щодо розповсюдження дискримінаційної за ознакою статі реклами. За результатами реагування Уповноваженого чотири реклами визнано дискримінаційними та прийнято рішення про накладення штрафу на суб’єктів господарювання (розповсюджувачів реклами). Щодо решти реклам провадження Уповноваженого з прав людини ще тривають.
Водночас, як свідчить досвід більшості європейських країн, найефективнішим способом запобігання розповсюдженню дискримінаційної реклами є розробка стандартів недискримінаційної та несексистської реклами, а також впровадження механізмів саморегулювання рекламного ринку.
В Україні Стандарт організацій України «Недискримінаційна реклама за ознакою статі» був розроблений та зареєстрований ще у 2012 році.