flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачем інформації в суді

ЗАТВЕРДЖЕНО

 Наказом керівника апарату Білгород-Дністровського міськрайонного суду Одеської області 16.08.2012 № 17-аг/к

  

ІНСТРУКЦІЯ

 про порядок відшкодування фактичних витрат

 на копіювання або друк  документів,

 які надаються запитувачам інформації

 

1.       Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодуванн яфактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки),які надаються запитувачам інформації Білгород-Дністровським міськрайонним судом Одеської області (далі – суд).

  2.        Структурний підрозділ, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє старшого секретаря суду запискою про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

  3.       Старший секретар суду не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, подає в електронному вигляді до відділу   заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.

  4.       Відділ планово-фінансової діяльності ТУ ДСА України в Одеській області  на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його до старшого секретаря Білгород-Дністровського міськрайонного суду Одеської області для надання його запитувачу інформації.

  5.       Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.

  6.       Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

  7.       Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Одеській області від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності ТУ ДСА України в Одеській області  повідомляє в електронному виді старшого секретаря суду з зазначенням дати надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Одеській області.

  8.       Старший секретар суду упродовж 24 годин з часу отримання інформації про оплату повідомляє про даний факт підрозділ, що готує запитувану інформацію. Не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення зазначений підрозділ надає копії документів до старшого секретаря суду.

 9.        Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

  10.   Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.                                                                          Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України в Одеській області, про що відділ планово-фінансової діяльності ТУ ДСА України в Одеській області  повідомляє в електронному вигляді старшого секретаря суду.

  

Додаток 1

 

Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

 

 

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовлення однієї

сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)  

0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати

 

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)  

0,2 відсотка розміру мінімальної

 заробітної плати

 

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)  

0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

 

 

 

Додаток 2

   

Надавач послуг:         Державна судова адміністрація України       

 

Реєстраційний рахунок:            № 35216001004024

 

МФО банку:                                 820172

 

Код ЄДРПОУ:                             26255795

 

Платник:                _______________________________________________________

 

                                  _____________________________________________________

 

 

 

РАХУНОК №_______

 

від ____           ________________   20 ____року

 

№ з/п

Найменування

 

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Кількість сторінок од.

Ціна

(без ПДВ), грн.

1

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

 

 

 

3

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

 

 

Всього до сплати:  ______________________________________________________

 

______________________________________________________________________

 

                                                              (сума прописом)

 

 

 

Керівник  ________________                      Головний бухгалтер  ________________

                        (підпис)                                                                              (підпис)