flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Керівники райуправлінь юстиції складуть кваліфікаційні тести

29 травня 2015, 16:38

 

 У червні Міністерство юстиції розпочинає 2-ий етап реалізації стратегії нової кадрової політики, в ході якого кваліфікаційне тестування пройде весь керівний склад районних управлінь юстиції.

Про це сьогодні в ході прес-конференції в Кабінеті Міністрів заявила перший заступник Міністра юстиції Наталія Севостьянова, повідомили "ЗіБ" у Міністерстві.

«У нас є 700 районних управлінь юстиції. Протягом літа ми маємо провести близько 1400 співбесід з тими, хто працює в органах юстиції на місцях. Після цього ми знову оголосимо конкурс на посади, які звільняться через те, що хтось із районних керівників не зможе пройти відбору», - зазначила перший заступник Міністра юстиції.

Вона також повідомила про завершення 1-го етапу реалізації нової кадрової політики, в ході якої тестування на профпридатність пройшли 85 керівників та заступників керівників органів юстиції обласного рівня.

Анонімне електронне тестування було проведене міжнародною аудиторською компанією Ernst&Young, а метою тесту була перевірка професійних навичок, лідерських якостей, а також спроможність керувати персоналом. Із 85 протестованих47 залишили свої посади.

За словами Н.Севостьянової, на звільнені 47 посад було оголошено відкритий конкурс, взяти участь в якому могли усі, хто має юридичну освіту та стаж роботи в юридичній сфері не менше 5 років. Жодних інших умов, як то необхідність мати стаж держслужбовця, не було.

«Завдяки цьому 332 кандидати пройшли перший етап тестування і були допущені до співбесід з Кадровою комісією Мін′юсту. З них 33 було визнано переможцями. При цьому 12 переможців ніколи раніше не працювали на держслужбі», - зауважила Наталія Севостьянова.

Як відзначив заступник Міністра юстиції Гія Гецадзе, 30% призначених керівників раніше ніколи не працювали в державних органах – це нотаріуси, адвокати та представники інших юридичних професій.