Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Податкові повідомлення-рішення органів ДФС з митних платежів, винесені територіальними органами, оскаржуються безпосередньо до Державної фіскальної служби України.
Як пояснили “ЗіБ” у ДФС, порядок оскарження рішень, дій або бездіяльності органів Державної фіскальної служби, їх посадових осіб та інших працівників і відповідальність за них визначені у главі 4 Митного кодексу України.
Ці правила застосовуються у всіх випадках оскарження, окрім:
- оскарження постанов по справах про порушення митних правил;
- випадків, коли законом встановлено інший порядок оскарження зазначених рішень, дій чи бездіяльності;
- оскарження податкових повідомлень-рішень органів ДФС, яке здійснюється у порядку, встановленому Податковим кодексом України.
Відповідно до Митного кодексу України вимоги до форми та змісту скарг громадян, строки їх подання, порядок і строки їх розгляду, а також відповідальність за протиправні дії, пов’язані з поданням та розглядом скарг, визначаються Законом України „Про звернення громадян”. Якщо інше не передбачено законом, скарги підприємств подаються і розглядаються у такому самому порядку і в ті самі строки, що й скарги громадян.
Так, скарга на рішення, що оскаржувалось, може бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням. Скарги, подані з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються.
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюютьнеобхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
Податкові повідомлення-рішення органів ДФС з митних платежів, винесені територіальними органами, оскаржуються безпосередньо до ДФС України.
Доводи стосовно незгоди з рішеннями органу ДФС щодо правильності визначення заявлених у митних деклараціях кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, їх митної вартості та країни походження, підстав для звільнення від оподаткування викладаються підприємством під час апеляційного оскарження податкових повідомлень-рішень про визначення суми грошового зобов’язання, винесених за результатами документальної перевірки, у порядку, передбаченому статтею 56 Кодексу.